معرفی پروژه بازار بزرگ میوه و تره بار شهریار

مجموعه ای مدرن و بی نظیر ، به عنوان بزرگترین بازار میوه و تره بار غرب استان تهران علاوه بر داشتن ساختار و کاربری های اصلی ، با دارا بودن امکانات رفاهی ، تفریحی ، فرهنگی و همچنین دسترسی راحت به شبکه بزرگراهی کشور ، در بین سایر پروژه های شهریار و حتی پروژه های مشابه در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

معرفی بخش های مختلف پروژه :

مجتمع تجاری و هایپر مارکت 

مجتمع تجاری - تفریحی و هایپرمارکت در فضایی به مساحت 12000 متر مربع ، دارای سه طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ رو باز و ایستگاه ویژه تاکسی می باشد ؛ این مجموعه با داشتن امکانات وسیع برای استفاده از عموم نیز آماده ارائه سرویس می باشد . 

مدیریت ، فضاهای اداری و خدماتی 

ایجاد فضای مدیریت ، اداری و خدماتی مجموعه جهت استقرار بانک ها ، شرکت های بیمه ، حمل و نقل و باربری ، در زمینی به مساحت 5600 متر مربع ، همراه با پارکینگ اختصاصی و عمومی پیش بینی شده است . 

مجموعه اقامتی 

ایجاد مجموعه اقامتی دارای امکانات هتلی مدرن و حرفه ای ، در راستای رفاه کارکنان مجموعه و همچنین ارائه خدمات به عموم شهروندان . 

مرکز همایش ها 

مرکز همایش ها و سالن آمفی تئاتر مجموعه ، با مساحت 500 متر مربع و ظرفیت 275 نفر دارای امکانات صوتی و تصویری به روز آماده ارائه خدمات به تمامی سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی است . 

کارگاه بسته بندی و انبار ها 

سالن های انبار و بسته بندی به مساحت 5200 متر مربع ، جهت سایزینگ ، بسته بندی و نگهداری میوه و سبزیجات بصورت کاملا مکانیزه .

پارکینگ طبقاتی هوشمند 

پارکینگ طبقاتی هوشمند با زیربنای بیش از 10 هزار متر مربع و ظرفیت بیش از 400 خودرو ، دارای امکانات پیشرفته اطفاء و اعلام حریق ، کنترل هوشمند ترافیک و فضاهای مورد استفاده می باشد .

بازار محصولات پروتئینی 

غرفه های خرده فروشی محصولات پروتئینی به مساحت 3400 متر مربع ، دارای ورودی اختصاصی و مستقل .

سردخانه مکانیزه

سردخانه مکانیزه ، با ظرفیت 3000 تن در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و امکان انبارش و نگهداری محصولات در دو حالت زیر صفر و بالای صفر ایجاد شده ، که شرایط مهم و استراتژیک در راستای کنترل بازار را فراهم نموده است .

سوله عرضه میوه و تره بار

286 غرفه عرضه میوه و تره بار در زمینی به مساحت 56000 متر مربع

هر کدام از غرفه ها بطور تقریبی دارای 200 متر مربع در همکف و همچنین 90 متر مربع فضای اداری در طبقه بالا ، انشعابات جداگانه و سند مالکیت هستند .

مسجد 

مسجد مجموعه ، با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن ، به مساحت 900 متر مربع و جانمایی در مرکز پروژه جهت برگزاری جماعت و مراسم مذهبی مهیا شده است . 

بازار عرضه شیلات 

بازار عرضه شیلات ، با طراحی و جانمایی مناسب جهت عرضه تمامی محصولات دریایی ایجاد شده است .

کارواش و اتو سرویس 

با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در ابعاد گوناگون ، در این بخش از پروژه امکان ارائه سرویس کارواش تمام اتوماتیک و مکانیزه به مراجعین پیش بینی شده است . 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه و خریداری غرفه در بخش های مختلف میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید :

09126988298  " خسرو وثیق "