به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه بازار مسکن به ویژه در حوزه خرید و فروش روند کاهشی را در پیش گرفته است، گفت: بررسی های میدانی به دست بازرسان اتحادیه املاک نشان می دهد که در مناطق ۲۲ گانه تهران قیمت ها در حوزه خرید و فروش و اجاره بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. در منطقه ۲ و ۳ تهران قیمت ها در بازار اجاره و خرید و فروش طی ۲ هفته اخیر ثابت بوده است.
خسروی با بیان اینکه در منطقه ۴ قیمت ها در حوزه اجاره ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش ۱۰ درصد کاهش داشته است.
رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه در منطقه ۵ تهران قیمت ها در حوزه اجاره ۲۰ درصد کاهش و در بخش خرید و فروش ۳ میلیون تومان در هر متر مربع کاهش داشته است، گفت: البته در برخی از محله های منطقه ۵ در حوزه اجاره و خرید و فروش با افزایش قیمت روبرو بوده ایم.
او به منطقه ۶ تهران هم اشاره کرد و گفت: در منطقه ۶ بخش اجاره در برخی از مناطق ۵ درصد کاهش و در برخی از مناطق با کاهش ۲۰ درصدی روبرو بوده ایم.
خسروی افزود: در این منطقه قیمت های خرید و فروش در برخی از محله ها ۱۰ درصد و در برخی از محله ها با کاهش ۱۵ درصدی روبرو بوده ایم.
رئیس اتحادیه املاک استان تهران درباره منطقه ۷ تهران هم گفت: قیمت های اجاره در این منطقه روند افزایشی داشته به طوری که در برخی از محله ها ۵ درصد افزایش قیمت مشاهده می شود