مهر آبادی افزود:بیشترین یارانه با ۳۰ میلیارد تومان تاکنون به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده که مشکلاتی از جمله تکمیل نبودن زیر ساخت ها، جاده اتصال بین دوسایت در گچساران، رفع مشکل انشعاب اقشار ویژه از جمله مدددجویان دستگاه های حمایتی امسال برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: ۵ میلیارد ریال نیز از محل یارانه وزارت راه وشهر سازی برای پلاستر ورنگ مسکن مهر دهدشت اختصاص یافت. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد و قم و مرکزی و سیستان و بلوچستان و بوشهر رو به اتمام است تصریح کرد: امیدواریم که اختتامیه پروژه مسکن مهر این ۵ استان به زودی برگزار شود.
مهرآبادی از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه در کل کشور خبر داد و گفت: بیش از سه هزار جلسه تاکنون برگزار شده و سه هزار مصوبه نیز از این رهگذر داشته ایم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: پروژه مسکن مهر از ۱۲ سال پیش تاکنون به طول انجامیده که با حضور وزیر راه در حال برگزاری اختتامیه این پروژه ها در مناطق مختلف کشور هستیم و آخرین آن در خراسان جنونی بود.
استاندار از مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی خواست تا مصوبات، تعهدات و تصمیمات این جلسه برای هرچه سریعتر به پایان رسیدن طرح مسکن مهر استان در وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری و حمایت های مالی لازم انجام گیرد.
احمدی یادآور شد: از ۱۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکن مهر در این استان، شش هزار و ۶۳۸ واحد خود مالک و پنج هزار و ۳۴۰ واحد در شهر های زیر ۲۵ هزار نفر و پنج هزار و ۱۱۵ واحد هم ۹۹ ساله است.