به گزارش #اقتصادبرتر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در تماس تلفنی برنامه «پارک شهر» رادیو تهران به تشریح عوامل افزایش قیمت فروش و اجاره مسکن پرداخت و ضمن اعلام راهکارها و تدبیر دولت در مهار قیمت مسکن، گفت: سیاست ما توسعه جریان تولید مسکن برای اقشار متوسط به پایین است و این هدفی است که دنبال می کنیم.
 صبح امروز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در تماس تلفنی برنامه «پارک شهر» رادیو تهران جوابگوی سوالات مخاطبان این برنامه درخصوص موارد مختلف از جمله وضعیت مسکن در بحث فروش و اجاره بها بود.
وزیر راه و شهرسازی در ابتدا با تاکید بر اینکه تمام سعی و تلاش این وزارتخانه بر حفظ شأن و رضایت هموطنان است، درخصوص دلایل نابسامانی های اخیر مسکن اظهار کرد: بدون شک باید حواس مان باشد منشا هر حرکت و هر پتانسیلی که یک جریان را می سازد خوب شناسایی کرده و با تحلیلی درست برای آن تصمیم گیری شود.
وی افزود: شاید وقتی این حرف از سوی یک مقام دولتی زده شود برخی آن را یک فرافکنی بدانند، اما حقیقت امر این است که آمریکایی ها وقتی نتوانستند اهداف تحمیلی خودشان را به دست بیاورند و ناکام ماندند ایران را وارد جنگ اقتصادی کردند. هدف آنها در این جنگ اقتصادی صفر کردن ارزش پول ملی ایران است.
تراز اقتصادی و درآمدی ایران مثبت است 
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که همه مردم و مسئولان، گام های خود را برای حفظ ارزش پول ملی مستحکم بردارند