شهرک تیسفون در نقشه گوگل مپ 


تیسفون ، شهرکی کاملا ویلایی است که در جنوب شهرک اندیشه ، حد فاصل شهرستان ملارد و شهریار واقع شده است. اسناد شش دانگ با کاربری باغ ویلا ، دسترسی استثنایی وقطعاتی با متراژی مناسب برای ساخت باغ ویلا ، این شهرک را به لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرک غرب استان تهران تبدیل کرده است .

بلواری 24 متری و 17 کوچه 12 متری با نام های توچال ، الوند ، دماوند و ... حس نوستالژیکی از مناطق خوش آب و هوای کوهستانی را برای ساکنین به ارمغان می اورد.

این شهرک دارای 242 قطعه می باشد که اغلب آنها دارای مساحتی معادل 1000 متر می باشد . این شهرک تنها شهرک غرب استان تهران می باشد که دارای اسناد شش دانگ با کاربری باغ ویلا می باشد،که این موضوع موجب ساخت ویلا های لوکس و فوق لوکس در این شهرک شده است . ویلاهایی که جز در پوسترها و فیلم ها نمی توان نمونه ای مشابه انها پیدا کرد.

امنیت فوق العاده و بافت همگون اجتماعی این شهرک ، محیطی ایده ال را برای سکونت دائم و یا استراحت پایان هفته شما خواهد ساخت.

ساخت و ساز در این شهرک با جواز شهرداری و همچنین پایان کار قانونی شهرداری و جهاد کشاورزی انجام می شود که باعث اطمینان خاطر مشتریان مشکل پسند و قانون مدار می باشد.

گروه مشاورین املاک ابادگران این افتخار را دارد که با 15 سال سابقه در امر خرید و فروش املاک ، مشاوره و همچنین انجام عملیات پیمانکاری در منطقه ، شما را برای بهترین انتخاب و هر گونه فعالیت ملکی از صفر تا صد عملیات ساختمانی یاری کند . مجموعه مشاوران املاک آبادگران با ارائه پکیج کاملی از راه کارهای گوناگون قطعا نیاز های شما را در زمینه خرید و فروش و یا  هرگونه عملیات ساختمانی مرتفع خواهد کرد.

اگهی های مربوط به شهرک تیسفون شهریار: