به گزارش تسنیم، یک واحد مسکونی ۴۷ متری ۱۵ سال ساخت در مختاری به قیمت ۱۹۴ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان) و اپارتمان ۶۰ متری ۵ ساله در ازگل به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان) معامله شده است.

در یوسف‌آباد (منطقه ۶) یک واحد مسکونی ۸۰ متری که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۷ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان فروخته شده است. بر اساس جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در این منطقه طی دیماه ۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان بوده است.

در منطقه ۲ آلستوم یک واحد مسکونی ۱۵۰ متری با عمر ۲۰ سال به قیمت ۲.۲ میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان) معامله شده است. مطابق آمار متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی دیماه امسال در این منطقه ۱۴ میلیون و ۹۱۳ هزار تومان بوده است.

یک دستگاه آپارتمان ۱۱۵ متری ۲۷ ساله در امانیه با قیمت ۱.۶ میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است. متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی این منطقه در دیماه ۱۷ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان بوده است.

همچنین در عبدل‌آباد یک واحد مسکونی به مساحت ۹۵ متر و عمر ۱۵ سال به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان) فروخته شده؛ متوسط قیمت در این منطقه طی دی ماه امسال ۵ میلیون تومان بوده است.